Siema, siemaneczko!

Cześć wam !
Na początku kilka słów o mnie . Więc nazywam się Dagmara, mam 19 lat i pochodzę z małej miejscowości jaką jest Bogatynia . Nie jest to mój pierwszy blog, założyłam go dlatego że do poprzedniego straciłam hasło i nie mam niestety możliwości odzyskania go . Na tym blogu jak i na poprzednim zamieszczać będę posty dotyczące mody, urody, różnego rodzaju przepisy na zdrowe przekąski które z całą pewnością wiele z was nie raz już jadło aczkolwiek znajdą się tu też różne moje wymysły na smaczne i zdrowe jedzenie znajdziecie tu również typowe wypociny które przyjdą mi do głowy , także mam nadzieję że każdy znajdzie coś co go zainteresuje . Chyba starczy na ten moment pisania co tu może się tu znaleźć bo pewnie i tak cały charakter mojego bloga ukształtuje się z czasem . Teraz żegnam was cieplutko i do następnego postu który będzie już niebawem .
Na koniec łapcie jeszcze zdjęcie z ostatniej sesji , którą opisze w następnym poście .




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szczuurek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka