Holiday, Memories, Longing for summer.

Hejka kochani!
Dzisiaj trochę luźniejszy post z racji tego że na dworze dalej nie jest za ciepło chociaż narzekać nie można, postanowiłam że trochę wspomnień z wakacji może wprowadzi chociaż odrobinę cieplejszą atmosfere. Nie wiem jak wy ale ja miło wspominam swoje ostatnie wakacje, Hiszpania, wyspy kanaryjskie , niezapomniane widoki to coś czego życzę każdemu i osobiście miło wspominam czas spędzony tam. Kto by nie chciał już pozbyć się zimowej garderoby i wyciągnąć z szafy coś lżejszego ? Koszulki na ramiączkach, crop topy , krótkie spodenki itd. Różnego rodzaju wyjazdy nad morze, jezioro, góry czy wieczorne ogniska ze znajomymi . Temperatuy nie spadające poniżej 25stopni. Sami wiecie piękny czas za którym wszyscy tęsknimy , niecierpliwie czekamy tylko na ten ostatni dzwonek , rozdanie świadectw, koniec roku szkolnego, a co za tym idzie - WAKACJE ! Powiem wam że połowe roku szkolnego mamy już za sobą a do wakacji zostało już tylko129 dni , a pomijąc wszystkie dni wolne pozostają już tylko 83 dni ! Także trzeba się brać za planowanie wyjazdów, pożądki w szafach i ewentualnie uzupełnienie braków w garderobie letniej ! Mam nadzieję że post wam się spodobał i tak samo jak ja  odliczacie już dni do wakacji! 




6 komentarzy :

  1. oooj, do wakacji coraz to blizej, a ja ciagle jem.;D
    trzeba schudnać.; x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie ten sam problem :D

      Usuń
    2. Faktycznie Dagmara schudnij bo masz z czego ! GRUBASIE <3

      Usuń
    3. Ja wiem :D chodzi mi o to że czas zacząć ćwiczyć a nie chudnąć :D <3

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać wakacji! ja swoje też bardzo dobrze wspominam :) Ja za to byłam we Francji nad Lazurowym wybrzeżem;) pozdrawiam!
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szczuurek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka