I po walentynkach, Ładna pogoda- prawie wiosna

Cześć kochani!
Jak wam minęły walentynki? Mi osobiście minęły jak każdy zwykły dzień, oczywiście spędziłam je z moim chłopakiem ale oboje darowaliśmy sobie ten super romantyczny klimat, twierdzimy że 14 luty to zwykły dzień niczym nie różniący się od innych . Prezenty typu róże, czekoladki , misie itd. też sobie darowaliśmy, można powiedzieć że podeszliśmy do tego z lekkim dystansem ponieważ ja dostałam od niego bluze a on ode mnie snapback'a . Tak bardzo oryginalne prezenty na ten jakże przesłodzony dzień . Ale koniec z tym walentynki minęły! A my możemy zacząć cieszyć się coraz ładniejszą pogodą za oknem . W  końcu jakieś oznaki wiosny a co za tym idzie- dobra pogoda na zdjęcia ! Grzechem byłoby nie skorzystanie z tej oto okazji że jest coraz cieplej i światło nie jest tak szare że zdjęcia wychodzą w słabej jakości , dlatego kilka dni temu wybrałam się z koleżanką na 30 minutową sesje z której jestem bardzo zadowolona . Niby "szybkie seszyn" a efekty bardzo fajne . 
Mam nadzieję że i wam się spodobają , tak samo jak mi . Trzymajcie się cieplutko i do następnego ! 






Bluza : Diamante Wear 
Spodnie : Cropp 
Buty : Jordan 5
Czapka : Bludshop

6 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja, super post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super styl i zdjecia:)

    Zapraszam na nowy :)

    http://fashionbypauluu.blogspot.co.uk/2016/02/walentynki.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka i zdjęcia :D
    Zapraszam: http://michalpor.blogspot.com/2016/02/nowy-start.html

    OdpowiedzUsuń

Szczuurek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka